loading...
وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی تو دی
بابک فراهانی بازدید : 312 جمعه 05 شهریور 1395 نظرات (0)

همیشه بین دو شرکت بزرگ اپل و سامسونگ رقابت تنگاتنگی وجود دارد.هر دو شرکت در این رقابت ها در تلاش هستند که برتری کیفیت محصولات خود را به رقیب خود ثابت کنند.محصول جدید سامسونگ با نام گلکسی نوت 7  به تازگی رونمایی شده است ،این در حالی است که محصول جدید اپل رونمایی نشده است . اما شخصی تصمیم گرفته است که آیفون 6s و  گلکسی نوت 7 را از لحاظ عملکرد مورد بررسی قرار دهد.

 

آیفون 6S اپل که سال گذشته معرفی شده است ، از پردازنده‌ی دو هسته‌ای A9 و دو گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد، گلکسی نوت 7 نیز به پردازنده‌‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۰ و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی مجهز است.رزولوشن گلکسی نوت 7 دارای زرولوشن     2560* 1440 میباشد اما آیفون 6s دارای رزولوشن 1334*  750 میباشد.سیستم عاملی که در نوت 7 استفاده شده است اندروید مارشمالو  6.0.1  و سیستم عامل آیفون مورد نظر iOS 9.3.4 میباشد .

برای بررسی عملکرد این دو اسمارت فون از یکسری بازیهای معروف مانند Gameloft's Asphalt Airborne 8 و Rovio's Angry Birds استفاده شده است. در اجرای تست  گلکسی نوت 7 در اجرای نخستین بازی، عقب می‌ماند و قادر نیست این زمانی را که از دست داده است را جبران کند.در پایان این تست، آیفون 6S با اختلاف اول می‌شود. گلکسی نوت 7 دور اول تست را طی ۲ دقیقه و ۵ ثانیه به پایان می‌رساند و در دور دوم نیز به رکورد ۲ دقیقه و ۵۰ ثانیه می‌رسد.

آیفون 6s دارای سرعت بالاتری میباشد و با اختلاف زمان کمی تست اول را  در ۱ دقیقه و ۲۱ ثانیه به پایان می‌رساند و در دور دوم نیز به رکورد ۱ دقیقه و ۵۱ ثانیه می‌رسد.در این تست عملکرد شرکت اپل توانست کیفیت و عملکرد دیوایس خود را ثابت کند. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری