loading...
وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی تو دی
بابک فراهانی بازدید : 502 یکشنبه 21 شهریور 1395 نظرات (0)

اپل در کنفرانس اخیر خود قابلیت های زیادی را برای دوربین های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس معرفی کرد. در همین راستا اینستاگرام که شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس و عکاسی می باشد در تلاش است که برای کاربران شرایطی را فراهم کند تا از تمامی قابلیت های آیفون 7 بهره مند شوند.

دوربین آیفون 7  و آیفون 7پلاس هر دو از سنسور 12 مگاپیکسلی بهره مند هستد اما نکته قابل توجه این می باشد که اپل در کنفرانس از جزئیات این سنسور صحبتی به میان نیاورد.رزولوشن آیفون 7 نسبت به نسل  قبل تغییری نگرده است اما این نسل از آیفون از لرزشگیر اپتیکال بهره برده است.لرزش گیر اپتیکال امکان ثبت تصاویر شارپ‌تر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به این مسئله هم باید اشاره کرد که  دیافراگم لنز دوربین آیفون ۷ برابر F/1.8 است در حالی که نسل‌های قبل از دیافراگام F/2.2 بهره می‌بردند. دیافراگرام به کار برده شده در آیفون 7 تا 50 درصد نور بیشتر ی را به سمت لنز می تاباند.در آیفون 7 از چهار LED استفاده شده است که در مقایسه با نسل قبل بیشتر است.این دوربین با اطلاعاتی که از محیط کسب می کند میتواند شدت نور را تنظیم کند. این در حالی است که اپل قابلیت های خیلی بیشتری را برای آیفون 7 پلاس در نظر گرفته است 

در همین راستا اینستاگرام در تلاش است بتواند از تمامی قابلیت های آیفون های جدید در شبکه خود استفاده کند. به زودی خواهید توانست لنز دوربین این موبایل را با کشیدن انگشت از بالا و پایین در پنجره عکاسی اپلیکیشن مذکور کنترل کنید و از این طریق میزان زوم اپتیکال-دیجیتال را به دلخواه تعیین نمایید.

تمامی فیلترهای اینستاگرام باز طراحی می شود که بتوان از محدوده رنگی وسیع تر نمایشگر آیفون ۷ به طور کامل بهره برد. همچنین با استفاده از قابلیت تاچ سه بعدی نمایشگر بر روی آیکون این اپلیکیشن، می توان به سرعت عکسی را به  «Instagram Story» بیافزاید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری