loading...
وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی تو دی
بابک فراهانی بازدید : 326 سه شنبه 30 شهریور 1395 نظرات (0)

 یکی از کانال های معروف یوتیوب ویدئویی منتشر کرده است که ضد آب بودن دو اسمارت فون قدرتمند  آیفون 7 و گلکسی اس 7 را در اعماق مختلف آب سنجیده است.نتایج حاصل از این آزمایش قابل توجه است .با ماه همراه باشید.

 آیفون 7 دارانده استاندارد  IP67 می باشد که ضد آب بودن این اسمارت فون را تا عمق 1 متری به مدت نیم ساعت را تضمین می کند.هم چنین گلکسی اس 7 هم دارای استاندارد IP68 می باشد ،این استاندارد از از IP67 بالاتر است و  ضد آب بودن گلکسی اس 7  تا عمق 1.5 متری اما در زمان مشابه آیفون 7 را تضمین میکند. در این تست از اعماق کم ضد آب بودن دیوایس ها مورد بررسی قرار گرفته است و به مروز عمق آب را افزایش داده اند.

 کانال EverythingApplePro تست خود را با قرار دادن دو دستگاه در عمق یک و نیم متری آغاز کرده است. اما هر دو اسمارت فون در این تست سر بلند بیرون آمده اند و مشکلی در عملکرد هیچ کدام به وجود نمی آید.بعد از مشاهده نتایج در تست بعدی به عمق آب 3 متر اضافه کردند.اما متاسفان با افزایس عمق آب در عملکرد هر دو دیوایس اختلالاتی ایجاد شد.گلکسی اس 7 سامسونگ دائماً ریبوت می شود و از سوی دیگر، دکمه خازنی هوم آیفون 7 هم با اختلال در عمکرد روبرو می گردد. بعد از غوطه ور شدن در عمق 10.5 متری، نمایشگر گلکسی اس 7 به طور کل از کار می افتد اما آیفون 7 برخلاف صدمات واضح، همچنان روشن شده و نمایشگر نسبت به لمس دست پاسخگو است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری