loading...
وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی تو دی
بابک فراهانی بازدید : 367 جمعه 05 شهریور 1395 نظرات (0)

چندی پیش شاهد معرفی نسخه  ۹.۳.۴ پلتفرم iOS  بودیم.اما با ابنکه مدتی نیست از معرفی نسخه فعلی می گذرد ،اپل نسخه 9.3.5 خود را منتشر کرد تا بتواند مجدد یکسری باگ ها و مشکلات را با آپدیت جدیدش برطرف کند.

در نسخه فعلی اپل باگی را برطرف کرده است که این امکان را فراهم میکرده است که  کد دلخواه با دسترسی کرنل توسط شخص ثالثی  بروی پلتفرم اجرا شود. همچنین در نسخه جدید یکسری بهبود ها در قسمت مدیریت حافظه انجام شده است.همچنین یکسری باگ های کوچک دیگری نیز برطرف شده است.تیم Pangu یکی از بزرگ ترین گروها در زمینه جلبریک کردن دستگاه های اپلی هستند که به این باگ در نسخه  9.3.3  پی برده بودند . تیم Pangu با کشف باگ ذکر شده، به اهالی کوپرتینو گزارش دادند. از این جهت اپل سریعا برای رفع باگ فعلی اقدام کرد و نسخه جدیدی را منتشر کرد. اما نیازی نیست کاربران نسبت به این باگ نگران باسشند زیرا مشکل  این حفره امنیتی برطرف شده است.

  یک کمپانی فروشنده نرم افزارهای جاسوسی برای موبایل های هوشمند به نام NSO Group، با استفاده از سه آسیب پذیری مختلف، موفق به دسترسی به آیفون های قربانیان خود شده است، به اینصورت که تمامی فعالیت های این دسته از کاربران را رسد می کنند و  این علت آپدیت جدید اپل میباشد.

با توجه به این مسئله به راحتی  این نرم افزارمیتواند به پسوردها و پیام ها ،ایمیل ها ،دفترچه تلفن را دنبال کند و هم چنین بعید نیست بتواند تمامی صداها را ضبط کند!به همین علت اپل نسخه جدید خود را منتشر کرد که تمامی مشکلات را در نسخه فعلی برطرف کند.

اکنون این نسخه جدید برای (iPhone 4s , iPad 2 و مدل های جدیدتر, (iPod touch (5th generation قابل دسترس می باشد.

برچسب ها ios , آی او اس ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری