loading...
وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی تو دی
بابک فراهانی بازدید : 419 جمعه 05 شهریور 1395 نظرات (0)

یکی از ویژگی های آیفون این است که شما هر  روز می توانید ویژگی های جدیدی را کشف کنید که تا به حال با آن ها آشنایی نداشته اید.این بار می خواهیم تا یک قسمت و ویژگی جالب را برای شما معرفی کنیم.

 

قسمت Accesibility در آیفون بسییار جالب است و در آن می توانید بخش های جالبی را پیدا کنید که به ظاهر شاید ساده به نظر برسند اما به واقع پیچیدگی و جذابیت های زیادی دارند.

 Zoom

در قسمت Setting گوشی شما باید وارد قسمت General بشوید سپس در این قسمت یک بخش با نام zoom وجود دارد که در آن می توانید با 3 انگشت خود جادو کنید.برای استفاده از این قابلیت می توانید ابتدا گزینه zoom را در بالای صفحه فعال کنید.بعد از فعال کردن این کار قسمت جادویی کار آعاز می شود و شما با قرار دادن 3 انگشت خود بر روی صفحه بر روی متن مورد نظر زوم می شود که در ان جا می توانید روی کلمه مورد نظر زوم و سپس روی آن کلیک نمایید.

با فعال کردن این گزینه یک صفحه مستطیلی را می بینید که در آن می توانید بر روی متن مورد نظر زوم نمایید اما سوالی که در اینجا این است که چگونه از این قسمت خارج شویم.برای خارج شدن از این قسمت هم می توانید 3 انگشت خود را بر روی صفحه بزنید تا صفحه مربعی حذف شود هم می توانید در پایین صفحه مربعی کلیک کنید تا یک بعد از باز شدن یک منو گزینه Zoom Out را انتخاب نمایید.

همچنین در این منو گزینه های جالب دیگری هم وجود دارد که در آن می توانید کارهای جالبی انجام دهید از جمله Full Screen Zoom که با انتخاب ان می توانید تمام صفحه را به جای حالت مربعی انتخاب کنید که بسیار کاربردی و جالب است و می توانید در هنگام مطالعه دستگاهتون را در این حالت قرار دهید.در قسمت Resize Lens هم می توانید قالب مستطیلی را بزرگ و کوچک کنید.همچنین در قسمت Choose Filter هم می توانید فیلتر های مختلفی را انتخاب نمایید تا با افکت های مختلفی این قسمت را داشته باشید.

یک قسمت جالب دیگر هم که در این قسمت می توانید فعال کنید اضافه کردن یک کنترلر بر روی صفحه برای راحت تر شدن دسترسی به این قسمت است که بعد از اضافه شدن این کنترلر به صفحه می توانید بر روی آن کلیک نمایید تا به ویژگی های این قسمت دسترسی داشته باشید.مکان این کنترلر را می توانید مانند Assissive Touch بر روی صفحه نمایشگر جا به جا کنید.

در این قسمت تنظیمات جالب دیگری هم وجد دارد که همان طور که گفته شد بسیار جالب و از کار کردن با ویژگی های این قسمت پشییمان نخواهید شد.

برچسب ها آی او اس , ios ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری