loading...
وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی تو دی
بابک فراهانی بازدید : 385 شنبه 18 دی 1395 نظرات (0)

مدت زمان زیادی است که گوشی هوشمند جدید خانواده کهکشانی شرکت کره‌ای سامسونگ، گلکسی S8 شایعات و اخبار زیادی را به خود اختصاص داده  است اما در جدیدترین خبری که از این گوشی هوشمند منتشرشده است، زمان عرضه احتمالی و زمان تولید این اسمارت فون لو رفته است.

طبق اخبار جدید، گوشی گلکسی اس 8 قرار نیست در کنگره جهانی موبایل، MWC 2017 معرفی شود و سامسونگ تصمیم گرفته است تا در ماه آوریل یا همان  فروردین ماه سال آینده طی یک کنفرانس رسمی در شهر نیویورک کشور ایلات متحده آمریکا به صورت رسمی از این اسمارت فون رونمایی کند.

 

صاحبان سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج منتظر پرچمدار آینده سامسونگ هستند اما کاربران سری نوت شرکت سامسونگ نیز  به دلیل اتفاقات بسیار ناگوار و تلخ برای سامسونگ گلکسی نوت 7 منتظر این محصول جنجالی هستند تا شاید طبق شایعاتی که منتشر شده است گوشی گلکسی اس 8 دارای قلم لمسی و بدنه‌ای شبیه به نوت 7 باشد و بتواند جای خالی پرچمدار سری نوت را جبران کند. در هر صورت شاید پرچمدار تمام عیار سامسونگ، گوشی گلکسی اس 8 چشم امید سامسونگ و طرفداران این شرکت باشد و بتوانید مورد استقبالی پرشور قرار بگیرد.

طبق گزارشات منتشر شده از  ETNews باید گفت که کمپانی سامسونگ اطلاعات لازم در مورد برنامه‌های آتی گوشی گلکسی S8 را به تامین کنندگان  قطعات خود داده است و قرار است طی ماه آینده یعنی بهمن ماه، اجزای داخلی این تلفن هوشمند تولید شوند و سپس در ماه مارس یعنی اسفند ماه تمام خطوط تولید با تمام توان تولیدی خود اقدام به تولید 5 میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس 8 کنند. همچنین 5 میلیون دستگاه دیگر از گلکسی S8 نیز در ماه آوریل یعنی فروردین ماه 13966 تولید خواهد شد تا انبارهای سامسونگ برای تجربه یک فروش بالای دیگر شوکه نشود.

گفتنی است که سامسونگ امیدوار است تا با گوشی گلکسی S8 رکورد فروش گوشی گلکسی اس 7 در سال 2016 میلادی یعنی 10 میلیون دستگاه در ماه  نخست را تکرار و یا حتی بالاتر ببرد. فعلا هیچ اطلاعات دقیقی در مورد قیمت این گوشی که گفته می‌شود قدرتمندترین گوشی اندرویدی خواهد بود، در دسترس نیست اما باید گفت که مثل همیشه، شاهد 20 درصد افزایش قیمت گلکسی اس 8 نسبت به سامسونگ گلکسی اس 7 به صورت قطعی باشیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری