loading...
وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی تو دی
بابک فراهانی بازدید : 405 سه شنبه 05 بهمن 1395 نظرات (0)
به تازگی کاربران دارندگان ایرپادهای اپل از قطع و وصل شدن های ایرپاد خود احساس نارضایتی می کنند و در همین راستا شکایات خود را مطرح کرده اند. شرکت اپل به محض با خبر شدن ایم مشکل ،در حال بررسی می باشد .با ما همراه باشید تا از علت این مشکل باخبر شوید.

 

با مراجعه به وبسایت اپل لیستی از شکایات کاربران قابل رویت است و اکثریت با این مشکل مواجه می شوند که در زمان برقرای تماس،اتصال بلوتوث آن ها به صورت ناگهانی قطع می شود.در حالی که این ایرپادهای بیسیم در زمان پخش موسیقی مشکلی ندارند.
 
با توجه به بررسی های اپل این مشکل بیشتر برای دارندگان گوشی های آیفون 6s و آیفون 6s plus به وجود آمده است.با توجه به اظهارات اپل ایرپادهای بیسیم برای آیفون های نسل جدید مشکلی ایجاد نکرده است.
 
اپل معتقد است که اگر اتصال آیفون به اپل واچ همزمان با اتصال ایرپاد های اپل باشد این قطع و وصل ها به وجود می آید. به نظر می رسدمشکل کلی در زمینه ارتباط همزمان آیفون با گجت های بلوتوث و ایرپادها وجود دارد.
 
طبق اظهارات کاربران، خاموش و روشن کردن ایرپادها و قطع و وصل کردنشان هم مشکل مورد بحث را حل نمی کند.به همین علت اپل در لاش است هر چه سریع تر این مشکل را برطرف کند.
 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری