loading...
وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی تو دی
بابک فراهانی بازدید : 402 جمعه 05 شهریور 1395 نظرات (0)

نمونه‌ای از این امکانات ساده، قابلیت انتقال تماس است که در تلفن‌های همراه گزینه‌ های مناسبی برای فعالسازی آن در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد.

 

همان‌طور که بسیاری از کاربران آیفون می‌دانند در سیستم‌عامل iOS می‌توان همه تماس ‌های دریافتی را به شماره دلخواه انتقال داد ، اما برای انجام این کار نمی‌توان شرط ‌های مختلفی همچون در صورت اشغال بودن ، در صورت خاموش بودن دستگاه یا در دسترس نبودن را اعمال کرد. 

اگر شما هم مثل بسیاری از کاربران آیفون فکر می‌کنید آیفون چنین قابلیت ساده و ابتدایی را پشتیبانی نمی ‌کند ، می ‌توانید با استفاده از کدهای دستوری زیر و با شماره‌ گیری ساده ، از قابلیت انتقال تماس به‌صورت شرطی در همه تلفن‌های همراه بخصوص آیفون بهره‌مند شوید:

 

‌ـ‌ انتقال همه تماس‌ها

**21*Phone Number# [Call]

 

‌ـ‌ خاموش بودن دستگاه یا در دسترس نبودن

**62*Phone Number# [Call]

ـ‌ اشغال بودن خط تلفن

 **67*Phone Number# [Call]

 

‌ـ‌ پاسخ ندادن در زمان مشخص

**61*Phone Number*Time# [Call]

---------------------------------------

نکته ۱:

در کد آخر یعنی پاسخ ندادن در زمان مشخص ‌باید به‌جای time ، مدت زمان مورد نظر را بر حسب ثانیه و به‌ صورت یک عدد دو رقمی ‌وارد کنید.

 

نکته۲: 

برای بررسی وضعیت فعال یا غیرفعال بودن هریک از گزینه‌ های انتقال تماس ‌باید از کدهای دستوری #code#* کمک بگیرید که عبارت code به کد فعال‌ سازی در هر بخش تغییر می‌یابد. 

 

نکته۳: 

غیرفعالسازی هریک از گزینه‌های انتقال تماس نیز با شماره‌گیری#code## صورت می‌گیرد که همچون مورد فوق ، عبارت code معرف کد فعالسازی گزینه موردنظر است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری