loading...
وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی تو دی
بابک فراهانی بازدید : 297 جمعه 19 شهریور 1395 نظرات (0)

اپل بالاخره از نسل جدید اپل واچ در کنار آیفون 7 پرده برداشت! با ما همراه باشید.

این نسل از اپل واچ که "سری دوم اپل واچ" نام دارد ، نسل جدید از این اسمارت واچ است که  ویژگی هایی مانند، ضد آب بودن تا عمق ۵۰ متری برای شناگران ، بهره مندی از GPS داخلی برای دوندگان، را دارا می باشد. نسل دوم اپل واچ همچنین از صفحه ای روشن تر و با وضوح بالاتر و چیپ ۲ هسته ای بسیار قوی بهره می برد. 

جف ویلیامز در مورد این نسل از اپل واچ گفت :" ما از واکنش شما به نسل اول اپل واچ و این موضوع که اپل واچ چطور به زندگی بسیاری از شما وارد شد ، شگفت زده شدیم ! ما توجه زیادی به بخش سلامت در این نسل جدید کرده ایم و فکر می کنیم که شما از ویژگی های جدید آن لذت خواهید برد ! " او ادامه داد ، " با چیپ ۲ هسته ای جدید ، ضد آب بودن تا عمق ۵۰ متری و GPS  داخلی این نسل از اپل واچ ، ما برای زندگی سالم تر به کمک شما آمده ایم ! "

تندرستی و سلامت 

سری دوم اپل واچ از قابلیت ضد آب بودن تا عمق ۵۰ متری بهره می برد که این نسل را وسیله ی خوبی برای شناگران و کسانی که زمان زیادی را در آب می گذرانند، تبدیل کرده است . اپل برای شناگران الگوریتم های جدیدی را طراحی کرده است تا به آنان کمک کند تا مصرف انرژی و کالری را در هنگام شنا نیز اندازه گیری کنند  .

با GPS داخلی سری دوم اپل واچ ، این ساعت هوشمند مسافتی که شما پیموده اید ، سرعت شما ، سرعت دوچرخه‌ سواری شما و ... را اندازه می گیرد .

تکنولوژی های اپل واچ ۲

اپل با استفاده از چیپ جدید خود به نام S2 ، این نسل از ساعت هوشمند را یک قدم به سمت جلو حرکت داده است !  سری دوم اپل واچ به کمک این چیپ ۵۰ درصد سریع تر خواهد بود و با یک GPU جدید به شما برای تجربه راحت تری با اپل واچ کمک می کند. صفحه این نسل از اپل واچ با بهره گیری از  تکنولوژی جدید صفحه روشن تر و با وضوح بالاترین خواهد داشت .

●مدل های سری دوم اپل واچ

سری دوم اپل واچ با سری های جدید بند های ورزشی همراه خواهد بود تا ورزش لذت بخش تری را برای شما فراهم سازد .

ورژن Edition اپل واچ با اضافه شدن اپل واچ سرامیکی جلوه بهتری خواهد داشت  و همراهی نایک با اپل به خلق اپل واچی زیبا و مخصوص دوندگان به نام اپل واچ نایک پلاس ، ختم شد. 

برچسب ها اپل واچ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری