loading...
وبلاگ فروشگاه اینترنتی دی تو دی
بابک فراهانی بازدید : 329 شنبه 18 دی 1395 نظرات (0)

ساعت هوشمندVapor  اولین ساعت هوشمند شرکت چینی میس فیت (Misfit) است که  در جریان نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا رونمایی شده و ویژگی‌های قدرتمند و بسیار خوبی دارد.

ساعت هوشمند بسیار زیبای Vapor میس فیت به پردازنده قدرتمند اسنپدراگونWear 2100 شرکت کوالکام، صفحه نمایش لمسی 1.4 اینچی از نوع امولد، 44 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره‌سازی موزیک و فایل‌های موردنیاز، سیستم GPS، سنسور ضربان قلب و باتری قدرتمند با طول عمر دو روزه مجهز شده است.

یکی از مهم‌ترین نکات در مورد ساعت هوشمند Vapor سیستم عامل این ساعت هوشمند است. طبق تصاویر منتشرشده، انتظار می‌‍رود این ساعت هوشمند به سیستم عامل Android Wear گوگل با شخصی‌سازی‌های بسیار زیاد مجهز شده باشد. گفتنی است که شرکت میس فیت اعلام کرده تصاویر منتشرشده برای این محصول نهایی نیست و ممکن است ساعت هوشمند میس فیت Vapor با تغییراتی روبرو شود و سپس عرضه شود. در صورتی که این ساعت با سیستم عامل Android Wear شرکت گوگل عرضه شود به احتمال زیاد شانس بیشتری برای رقابت با دیگر ساعت‌های هوشمند بازار خواهد داشت. انتظار می‎‌رود ساعت میس فیت Vapor اوایل سال میلادی جاری با قیمتی حدود 1999 دلار، که قیمت بسیار مناسبی است، برای فروش در چین  آماده شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری